Publisert den

Lørenskog Pensjonistforening Årsmøte 2023

Årsmøte avholdes mandag 27. februar 2023 i Samfunnssalen, Kjenn kl 17.00.

DAGSORDEN:

1.  Velkommen/åpning ved Leder
  2.  Konstituering
  3.  Årsmelding fra styret 2022
  4.  Beretning  fra komiteer og aktivitetsgrupper
  5.   Årsregnskap for 2022
  6.   Innkomne forslag  –  Opprettelse av datagruppe                                                                                                                                         –  Honnørsatsene til tillitsvalgte
  7.   Budsjettforslag for 2023
  8.    Valg                                                                                                                                                                         Påfølgende medlemsmøte starter ca. kl 18.30. Servering. Informasjon ved Johan Novsjø “Teatertur  til Chat Noir 20.02.2023”.  Premieutdeling merker “Den gyldne  spaserstokk” Peder Ytterlie spiller til dans.                                                                                                                              Ingangspenger kr 50.-                                                                                                                                                                                        Med vennlig hilsen Styret, LPF